Toimitusehdot

Verkkokaupan yhteystiedot
Binja Oy
Y-tunnus:0570954-5
Leipojantie 2, 91100 Ii
050 438 1280
binja@binja.fi

Toimitusehdot ovat voimassa 20.3.2024 alkaen. Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaaminen
Binja Oy:n verkkokaupassa voi tilata tuotteita rekisteröitymättömänä käyttäjänä. Tuotteet tilataan lisäämällä niitä ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin loppusumma verkkomaksupalvelussa. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä tietoja ei käytetä muuhun kuin tilaukseen tai sen toimittamiseen liittyviin asioihin, ellei muuta mainita. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausta tehdessä tulee kiinnittää erityishuomiota siihen, että puhelinnumero on syötetty oikein. Saapumisilmoitus lähetetään tilausvaiheessa syötettyyn puhelinnumeroon ja väärä puhelinnumero aiheuttaa toimituksen palautumisen lähettäjälle. Väärän puhelinnumeron aiheuttama toimituksen palautuminen rinnastetaan toimitusehdoissamme noutamattomaan lähetykseen.

Toimituskulut
Toimituskulut muodostuvat automaattisesti lähetyksen tuotteiden ominaisuuksien perusteella ja ne sisältävät lähetys- ja pakkauskulut.

Maksupalveluntarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Toimitusaika
Lähetykset toimitetaan pääsääntöisesti 1-5 työpäivän kuluessa lähtöpäivästä toimitusosoitteesta riippuen. Verkkokaupassamme ei ole toimitusaikatakuuta. Verkkokaupassa näkyvät tuotteiden varastotilanteet saattavat poiketa todellisesta varastotilanteesta. Mikäli jokin ostetuista tuotteista on päässyt loppumaan, niin otamme yhteyttä ja tarjoamme seuraavia vaihtoehtoja:
- Tilaus toimitetaan ilman puuttuvia tuotteita ja tilauksesta pois jääneiden tuotteiden arvo hyvitetään asiakkaalle
- Puuttuvan tuotteen tilalle valitaan jokin muu tuote
- Odotetaan tuotteen saapumista varastoon ja koko tilaus toimitetaan tämän jälkeen
- Koko tilaus perutaan ja maksettu summa palautetaan takaisin.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai niiden aiheuttamista välillisistä haitoista. Binja Oy tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusoikeus
Kaikilla verkkokaupasta ostetuilla tuotteilla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen neljäntoista päivän vaihto- ja palautusoikeus. Vaihto- ja palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksen tekemiseksi ostajan on ilmoitettava meille sähköpostitse päätöksestä peruuttaa tilaus. Palautus tulee suorittaa viipymättä ja viimeistään neljäntoista päivän aikana tuotteen vastaanottamisesta. Palautukset lähetetään tehtaallemme tämän sivun lopussa kerrottuun osoitteeseen. Ole ennen palautusta yhteydessä meihin, jotta voimme sopia tarkemmin palautuksesta. Binja Oy ei vastaa tuotteiden palautuskuluista, vaan palautuskulut maksaa tuotteen ostaja.
Liitä palautukseen mukaan seuraavat tiedot:
- Nimesi, osoitteesi, puhelinnumerosi
- Kopio lähetyslistasta/kuitista
- Pankkitilinumerosi IBAN-muodossa
- Palautuslomake tai vapaamuotoinen ilmoitus sopimuksen peruuttamisesta
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua tavaran vastaanotosta.

Noutamattomat lähetykset
Lähetyksen noutamatta jättäminen ei ole sama asia kuin tuotteiden palauttaminen. Jos tilaus palautuu meille noutamattomana, palautamme rahat tilatuista tuotteista mutta emme palauta postikuluja noutamattomille tilauksille.

Ongelmatilanteet

Särkynyt lähetys
Tarkista lähetys heti vastaanottaessasi sitä. Mikäli pakkauksessa on vaurioita, ilmoita siitä noutopisteen asiakaspalvelijalle tai lähetyksen toimittajalle. Jos lähetys on silminnähden vaurioitunut, sitä ei tule lunastaa. Jos kuitenkin lunastat paketin, tarkista välittömästi tuotteiden kunto. Mikäli tällöin käy ilmi, että tuote tai tuotteet ovat vaurioituneet kuljetuksessa, ota viipymättä yhteys meihin. Löydät yhteystietomme tämän sivun alaosasta. Käsittelyä nopeuttaa merkittävästi, jos voit lähettää vaurioituneista tuotteista meille kuvan sähköpostilla.

Tuotteessa virhe
Mikäli ostamassasi tuotteessa ilmenee virhe, ilmoita siitä meille kirjallisesti (sähköpostitse) mahdollisimman pian. Virheestä reklamointiin on aikaa enintään kaksi kuukautta tuotteen vastaanottamisesta.