Näppärä asentaa. Vielä ei ole satanut niin kovasti että voisi antaa 100% kokemuspohjaisen arvostelun mutta uskon että toimii odotetusti.
Aikaisemmin rännin syöksytorvesta jotka talossamme ovat metallia kuului häiritsevää ääntä.Nyt ränninvaimentimen käyttöönoton myötä ääni on hiljentynyt ei enää ole häiriöksi.Suosittelen muillekin!
Hei, olin hyvin huolissani uuden uuden peltirännin sadeäänestä. Häiritsi nukkumista suuresti. Nyt nukuttaa hyvin rännivaimentimen asennuksen jälkeen. Kiitos hyvistä unista! Esko
Rännimeteli loppui kun seinään. Aivan loistava tuote. Hinta/laatusuhde 10/10. Suosittelen!


